Vi hjælper jer med at finde jeres prioriteter inden for bæredygtighedsagendaen
Men med en grundig Current State Analysis kan man danne sig et forkromet overblik over, hvor man som virksomhed er i dag, og hvor man kan komme hen.
At blive en mere bæredygtig virksomhed handler ofte om prioriteringer – og de kan kortlægges ved hjælp af de anerkendte værktøjer inden for bæredygtighedsanalyse, der samlet hører under en Current State Analysis. Analysen giver dig en dybere forståelse for, både hvor jeres virksomhed er i forhold til bæredygtighed, men også konkret indsigt i hvor både jeres konkurrenter befinder sig, og hvor tendenserne peger hen i lige netop jeres branche.
En Current State Analysis indeholder:
- Modenhedsanalyse – Hvor moden er jeres virksomhed lige nu? Og hvor skal den på vej hen?
- P.E.S.T.E.L. analyse – Hvor ligger de store megatrends inden for netop jeres branche?
- ESG Positionering – Hvordan klarer jeres konkurrenter sig? Og hvad betyder det?
- Væsentlighedsanalyse – Hvordan prioriterer man de forskellige indsatser?
Metoderne veksler mellem faciliterede workshops, desk-research og interviews – alt afhængigt af jeres branche og størrelsen på jeres virksomhed.
At få lavet en Current State Analysis er det absolut bedste sted at starte for dig, som gerne vil komme meningsfuldt i gang med at tage temperaturen i egen virksomhed og tage første skridt mod at lægge en strategi.
Pris for komplet Current State Analysis: Fra 30.000,- DKK
I-Strategis bæredygtighedskonsulent, Charlie Houkjær Klausen, hjælper jer igennem hele forløbet i forbindelse med Current State Analysis for jeres virksomhed. Kontakt Charlie i dag og hør mere.
Kontakt os her!
Ydelser
Intro til bæredygtighed
- Historisk og global klontekst
- Markeds(førings)potentiale og fremtidssikring
- Rådgivning for din virksomheds muligheder
Current State Analysis
- Modenhedsanalyse – Hvor moden er jeres virksomhed lige nu? Og hvor skal den på vej hen?
- P.E.S.T.E.L. analyse – Hvor ligger de store megatrends inden for netop jeres branche?
- ESG Positionering – Hvordan klarer jeres konkurrenter sig? Og hvad betyder det?
- Væsentlighedsanalyse – Hvordan prioriterer man de forskellige indsatser?
Grøn Markedsføring
- Lær at undgå Greenwashing
- Forstå markedsføringslovens paragraffer
- Brug bæredygtighed i branding

Charlie Houkjær Klausen
Kommunikations- og Verdensmålskonsulent
Mail: charlie@istrategi.dk
Telefon: 70 27 90 22
© i-Strategi ApS –Bæredygtighedsrådgivning – Vi hjælper med rådgivning inden for bæredygtighed i Holbæk, Roskilde, København, Odsherred, Slagelse, Sjælland, Nordsjælland, Hovedstaden og resten af Danmark.
Tags: #bæredygtighed, #bæredygtighedsrådgivning, #currentstateanalysis, #bæredygtigvirksomhed #bæredygtighedsanalyse #bæredygtighedskonsulent