Google AdWords

adwords_big

AdWords Sælger Straks!

Træt af at jagte kunderne? Lad kunderne komme til dig

AdWords hos i-Strategi – vi er Google Premier Partner

Det eneste sted, hvor kunderne praktisk talt sidder klar med dankortet er, når de søger på Google. Med Google AdWords kan du indfange kunderne straks og give dem, det de søger. Men det kan være et minefelt med mange faldgruber – og bare én fejl kan koste dig mange penge. Derfor er det vigtigt du har kompetent rådgivning eller får professionel hjælp.

Der er to typer af AdWords-brugere:

  • Dem, der har et online marketingfirma til at administrere deres AdWords-kampagner
  • Og dem, der gør det selv.

Vi kan tilbyde noget til begge typer af brugere!

Du kender bedst dine kunder – bliv rustet til at køre dine AdWords-kampagner selv. Tilmeld dig et af vores kurser via dette link: AdWords-kursus.

Din AdWords-kampagne i trygge hænder
Har du ikke tid eller lyst til selv at køre dine kampagner, så lad os hjælpe dig. Vi synes, at det er mest fair at afregne arbejdet efter timepris. Så ved du, hvad du får – og du kan selv bestemme hvor mange timer, vi skal arbejde for dig. Samtidig er der ingen binding, så du kan altid forlade vores samarbejde.

Vi arbejder på din AdWords-konto, uden du skal afgive kontrollen over den. Dermed får du optimalt udbytte af vores arbejde, der består i at overvåge og analysere dine AdWords-kampagner og give dig flest mulige klik – for færrest mulige penge. Du bestemmer selv dit budget.

Du er velkommen til at kontakte os med spørgsmål eller aftale et uforpligtende møde Ring nu på tlf 70 27 90 22 – eller send en mail: mail@istrategi.dk

Hvad er Adwords?
AdWords er Googles reklameflagskib og Googles væsentligste indtægtskilde. AdWords tilbyder pay-per-click (PPC) reklamer, og hjemmeside-annoncering for både tekst, banner, rich-media-annoncer og Shopping annoncer. AdWords tekstannoncer er korte, bestående af et overskrift og to ekstra tekstlinjer. Du betaler et beløb, når kunderne klikker på din annonce. Beløbet fastsættes ud fra udbud, efterspørgsel og kvalitet.

Hvad er AdWords PPC?
Annoncørerne vælger de ord, som bør udløse deres annoncer og det maksimale beløb, de vil betale per klik. Når en bruger søger på Google’s søgemaskine får de relevante ord vist som “sponsorerede links” i højre side af skærmen, og nogle gange over de vigtigste af søgeresultaterne.
Klikfrekvenser (CTR) for annoncerne er omkring 8% for den første annonce, 5% for den anden, og 2,5% for det tredje. Søgeresultater kan variere fra 0 til 12 annoncer.

Prisen på AdWords
Afhænger af andre annoncørers bud (PPC) og af landingssidens “kvalitets score”. Kvalitetsscore beregnes ved historisk klikfrekvenser og relevansen af en annoncørs annoncetekst og søgeord. Kvalitetens score bliver også brugt af Google til at indstille minimumbud for en annoncørs søgeord. Selv om Google har frigivet en liste over retningslinjer for websteder, den præcise formel og betydningen af relevans, så er Google AdWords definition delvist hemmeligt.

Vil du vide mere?

Ring nu 70 27 90 22 og få et uforpligtende møde, eller skriv til os direkte mail@istrategi.dk

istrategi_web