Få hjælp til opsætning og optimering af Google Ads
Det eneste sted, hvor kunderne praktisk talt sidder klar med dankortet, er, når de søger på Google. Med Google Ads (AdWords) kan du indfange kunderne straks og give dem det, de søger. Men det kan være et minefelt med mange faldgruber – og bare én fejl kan koste dig mange penge. Derfor er det vigtigt, du har kompetent rådgivning eller får professionel hjælp.
Der er to typer af Google Ads-brugere:
- Dem, der har et online marketingfirma til at administrere deres Google Ads-kampagner
- Og dem, der gør det selv.
Vi kan tilbyde noget til begge typer af brugere!
Du kender bedst dine kunder – bliv rustet til at køre dine Google Ads-kampagner selv. Tilmeld dig et af vores kurser via dette link: Google Ads-kursus.
Din Google Ads-kampagne i trygge hænder
Har du ikke tid eller lyst til selv at køre dine kampagner, så lad os hjælpe dig. Vi synes, at det er mest fair at afregne arbejdet efter timepris. Så ved du, hvad du får – og du kan selv bestemme hvor mange timer, vi skal arbejde for dig. Samtidig er der ingen binding, så du kan altid forlade vores samarbejde.
Vi arbejder på din Google Ads-konto, uden du skal afgive kontrollen over den. Dermed får du optimalt udbytte af vores arbejde, der består i at overvåge og analysere dine kampagner og give dig flest mulige klik – for færrest mulige penge. Vi rådgiver løbende, men i sidste ende bestemmer du selv dit budget.
Ring 70 27 90 22 og hør mere
Google Ads hos i-Strategi – vi er Google Partner
Google Partner betyder at vores medarbejdere er certificereret af Google og opfylder bl.a. kravene om effektivitet og vækst hos vores kunder.
I får derfor en samarbejdspartner, som er opdateret på de nyeste trends og systemer indenfor Google Ads. Partnerskabet giver os direkte adgang hos Google ift. support og kontoadministration, vi har derfor muligheden for at tilbyde jer endnu mere seriøs og effektiv søgemaskinemarkedsføring (SEM.)
” Vi må i perioder holde en pause med Google Ads, da det vælter ind med ønsker om tilbud:..”
Hvad er Google Ads?
Googles Ads er Googles reklameflagskib og Googles væsentligste indtægtskilde. AdWords tilbyder pay-per-click (PPC) reklamer og hjemmeside-annoncering for både tekst, banner, rich-media-annoncer og Shopping annoncer. AdWords tekstannoncer er korte og består af en overskrift og to ekstra tekstlinjer. Du betaler et først penge, når kunderne klikker på din annonce. Beløbet fastsættes ud fra udbud, efterspørgsel og kvalitet.
Google Ads er det nye navn for Google AdWords, som er blevet rebrandet i juli 2018. Det nye brand er opstået for bedre at kommunikere, at Googles annoncer er meget mere end blot søgeord.
Hvad er CPC?
Annoncørerne vælger de ord, som bør udløse deres annoncer og det maksimale beløb, de vil betale per klik(Cost Per Click). Når en bruger søger på Google’s søgemaskine får de relevante ord vist som “sponsorerede links” i højre side af skærmen, og nogle gange over de vigtigste af søgeresultaterne.
Klikfrekvenser (CTR) for annoncerne er omkring 8% for den første annonce, 5% for den anden, og 2,5% for det tredje. Søgeresultater kan variere fra 0 til 12 annoncer.
Prisen på Google Ads
Afhænger af bl.a. andre annoncørers bud (CPC) og af landingssidens “kvalitets score”. Kvalitetsscore beregnes ved historisk klikfrekvenser og relevansen af en annoncørs annoncetekst og søgeord. Kvalitetens score bliver også brugt af Google til at indstille minimumbud for en annoncørs søgeord. Selv om Google har frigivet en liste over retningslinjer for websteder, den præcise formel og betydningen af relevans, så er Google Ads (AdWords) definition delvist hemmeligt.
Lad os hjælpe dig i gang
Kontakt en af vores specialister og hør nærmere
Kontakt os her
© i-Strategi – Online markedsføring – AdWords, Google AdWords, AdWords konsulent i Holbæk, Roskilde, København, Odsherred, Slagelse, Vestsjælland, Nordsjælland, Hovedstaden og resten af Danmark.