AdWordshajer i farvandet?

De nye annoncehajer er AdWordshajer – og de giver desværre adwords-branchen et dårligt ry. De lover dig et bestemt antal klik pr. måned, som du betaler for; men desværre er de mere interesseret i at sende dig klik end at sende kunder.

Er du røget i gabet på en adwordshaj?

Her er nogle tegn på, at du måske er røget i gabet på en adwords-haj:

  • Du har ikke selv adgang til din konto
  • AdWordshajen kan ikke dokumentere, hvor mange af dine klik, der er blevet til salg
  • Du kender ikke prisen på dine specifikke søgeord hos Google-adwords
  • Efter at din adwordskampagne er startet op, sker der ingen tilretninger af annoncer og søgeord på din Google-adwordskonto

Måske kan du sige ja, til et eller flere af ovenstående – og der er alligevel en god grund til tingenes tilstand; men tag en snak med dit AdWords-bureau om rimeligheden i disse forhold.

Vi siger det igen og igen: AdWords er en annonceform, der er i konstant udvikling, hvorfor der skal analyseres og vurderes på kampagner og annoncer hele tiden. Desuden får du mest ud af dine annonncekroner, når der også er lavet god onsite-SEO på dine sider.

Vi arbejder på TIMELØN for dig; så dine AdWords har alt vores fokus mens vi arbejder for dig.