Sådan opsætter du din Google AdWords-konto Kom godt igang med Google AdWords.
Når du skal starte med Google AdWords, skal du først oprette en konto hos Google.
Herunder vil du finde en trin-for-trin-vejledning i, hvordan du kommer igang. Først skal du tilmelde dig på Googles AdWords-side: Klik blot på dette link og du er igang! Nedenstående tekst hører til billedet nedenunder.
1. Klik på “Start Nu”.
2. Vælg, hvordan du vil logge ind på din Google AdWordskonto fremover. Har du ikke allerede en Google-konto til mails og lign. så kan du oprette den nu, inden du går videre Klik her på dette link, for at oprette en gmail-konto.
3. Vælg land og tidszone: GTM +1, Vigtigt for, hvordan Google ser din målgruppe og afregning i dkr. Klik Fortsæt.
4. Super! – Så er du klar til at bekræfte din konto v.hja. en mail, som sendes til din anførte mail-adresse. Når kontoen er bekræftet.
5. Inden, du starter med selve annonce-arbejdet, så få lige alt det praktiske på plads.
Klik på “Fakturering”.
Klik på “Faktureringspræferencer”
6. Vælg land: Danmark og vælg derefter dine betalingsmuligheder. Du kan betale på to måder:
Forud: Når du betaler forud starter dine kampagner først, når Google har registreret din indbetaling. Desuden stopper kontoen, hvis du glemmer at indbetale. Fordelen er, at du hele tiden har styr på de løbende udgifter.
Fakturabetaling: Betaling bagud for klik-forbruget. Fordelen er, at du er hurtigt igang med AdWords – og du risikerer ikke at dine kampagner stopper. Jeg bruger altid selv denne.
7. Når alt omkring betalingen fortsætter du og accepterer vilkårne.
Herefter er det tid til at indtaste dine virksomhedsoplysninger.
OBS – Har du modtaget et gavekort med en kode, så er det her du skal indtaste den -se den røde pil på billedet.
8. Ta-Daa!! Så er du færdig med registreringen. Nu kan du komme igang med dine AdWords.
Hvis du vil være helt skarp i AdWords – så tilmeld dig vores kursus her.
Vil du hellere bruge dine kræfter på andre gøremål? Så kan du trygt overlade dine AdWords-kampagner til os. Vi er eksperter i at optimere AdWords-kampagner.
(C) i-Strategi – Start opsætning af Google AdWords